Mina tankar om kap 3

« Välkommen hem.

Spoiler-varning!


Sirius och Remus presenterar sig! Det är två av mina favoritkaraktärer (jag tycker det är väldigt synd att de inte får mer plats i böckerna) eftersom jag tycker om att skriva både Sirius och Remus så har det här blivit ett av mina favoritkapitel! Det är också det enda kapitlet som i stort sett är detsamma i den nya versionen.

Albus Dumbledore visade sig också vara mycket underhållande att skriva ur Melanies synpunkt. Hon har inte samma relation till honom som Harry har, och i hennes mening är han en aning knasig.

Jag är väldigt nyfiken på vad ni tycker om mina versioner av originalkaraktärerna! Kommentera gärna,
Kram

Kapitel 4 - Aurorens återkomst »


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Ditt namn:

» Hemsida/Blogg:

» Minsta lilla tanke här:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0
Tillbaka till start